Svar på mååånga kommentarer.

Natalie♥ om Ny bakrund!:
jag har också gjort en sån, på pizap ;) <3

svar: men din var samma storlek och samma håll + grå <3
   
TJEJ PÅ 14 ÅR om Bilder från påsklovet ♥:
Fin blogg ni har tjejer!:)

Svar: tack!
   
     
Julia om Tillbaka! :D:
Hej sötnos! Har dagens blogg på bloggen,samt frågestund & en tävling! Tycker du kan lägga lite tid till att kanske delta i alla tre ? Skulle bli så glad! Ha en bra dag! Kram

svar: jag kollade förr, men såg inga inlägg om det.
   
Jessica om blir säkert en skit fredag,:
Veckans Blogg är nu avslutad ! Kolla om det var just DU c:
http://galenbloondin.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-avslutad.html#comment
svar: jag kollade och  vi kom 1:a, vi är jätte glada över det. tack igen! <3
   
Alexis om mysmys med mammsen!:
aw, jag älskar dig mest underbaraste bästavän!
Du är de bästa i mitt liv duå hjärtat! <3

svar: <3
   
Moa<3  om twix ♥:
hej jag har en veckans blogg tävling om duu vill vara med :)
direkt länk--->http://meisy.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-1.html#comment

ps : jag gör gärna bloglovin byte kram

svar: vi har bloglovin men avänder inte.
   
Kassy - En tjej med stil om Med Desiree och Sanna :):
Fina bilder !
Vad använde ni för kamera ? :)
svar: tack så mycket! Jag använder en digital kamera, men min pappa har "uppdaterat" den så
den är lite bättre en vanliga digital kameror :)
   
Vendela ;) om bilder som Tanja tog på mig och syster!:
Liiiika! ;) Ni är ju inte SKIT lika varandra, men lika är ni! ;))))

svar: vvisst är dom? ;)
   
Wilma om bilder som Tanja tog på mig och syster!:
gud så lika ni är! fina båda två^^
svar: visst är dom? :)
   
Diane om Inspration:
På eran bild "USA tema" så är det en tröja med Union Jack på (Storbrittaniens flagga), just sayin'.

svar: vi vet, vi såg det efter.
   
suttan om Inspration:

Fin blogg! :) Fin bild! <3 What's up?

svar: tack tack
   
zeelma om ALLT ÄR NYTT :D:
Guud vilken fiiiin header och design ni har. Jag önskade att jag kyndr gööra precis likadant som ni två kan. Ni är så duktiga! Ni har en av dom finaste och bästa bloggen jag vet.. Jag tror att ni kommer långt med eran blogg. Den blir säkert känd!

svar: tack så mycket! vad roligt att du tror det, kram! :D
vi blir jätte glada av sånna kommentarer!
   
Amanda om ALLT ÄR NYTT :D:
Jätte fin header, ÄLSKAR DEN!
Har ni photoshop och gör eran header på? Den var så fin, ärligt!
Jag vet inte hur man sätter in header så min blogg är rätt ful, haha. =P Men headern är jätte fin och ni har en jätte bra blogg! Den bästah jag läser, kram!

svar: gud vad roligt! nej vi använder inte photoshop, roligt! kram
sånna här kommentarer gillar vi också. =)
   
Linn om ALLT ÄR NYTT :D:
Jättefint! Gillar headern! :)

svar: tack!
   
     


 
 
0 Kommentarer till "Svar på mååånga kommentarer."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: