bilder som Tanja tog på mig och syster!



syster.

haha, olivia pekade på hennes tänder när tanja skulle ta kortet, hon menade att jag skulle lé me mina tänder, haha ja, ni ser hur det blev.

syster.

hahaha, ja, på någon bild måste man ju få vara lite oseriös ni vet..?



syster




Ja, det var alla jag tänkte ladda upp för den här gången! Så där fick ni se några. puss! / alexis
2 Kommentarer till "bilder som Tanja tog på mig och syster!"
Postat av: Wilma

gud så lika ni är! fina båda två^^

URL: http://wiilmajenny.blogg.se/
Datum: 2012-04-12 / Klockan: 19:28:57
Postat av: Vendela ;)

Liiiika! ;) Ni är ju inte SKIT lika varandra, men lika är ni! ;))))


Datum: 2012-04-12 / Klockan: 19:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: