ALLT ÄR NYTT :D

Hello babes! :D
jag och Alexis har tagit massa bilder och gjort en ny header, ny design och smilisar. :D så i stortsett allt är nytt, och vi är super nöjda! och det bästa är att vi har gjort allt HELT SJÄLVA, HAHA. STOLTA :D
ser ni inte header och allt så tryck på F5.
men ja, vad tycker ni? blev det fint? kommentera och skriv vad ni tycker!



3 Kommentarer till "ALLT ÄR NYTT :D"
Postat av: Linn

Jättefint! Gillar headern! :)

URL: http://linnih.blogg.se/
Datum: 2012-04-11 / Klockan: 17:46:13
Postat av: Amanda

Jätte fin header, ÄLSKAR DEN!

Har ni photoshop och gör eran header på? Den var så fin, ärligt!

Jag vet inte hur man sätter in header så min blogg är rätt ful, haha. =P Men headern är jätte fin och ni har en jätte bra blogg! Den bästah jag läser, kram!


Datum: 2012-04-11 / Klockan: 17:50:54
Postat av: zeelma

Guud vilken fiiiin header och design ni har. Jag önskade att jag kyndr gööra precis likadant som ni två kan. Ni är så duktiga! Ni har en av dom finaste och bästa bloggen jag vet.. Jag tror att ni kommer långt med eran blogg. Den blir säkert känd!

URL: http://haringenblogg
Datum: 2012-04-11 / Klockan: 17:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: