Med Desiree och Sanna :)

Hej sweetis! :)
Som ni ser i rubriken så är jag med Sanna & Desiree :D
Desiree har gjort en blogg, kolla den! :) www.fotomodellendesiree.devote.se jag har fotograferat henne idag, och dom bilderna får ni se längre ner i inlägget :) och jag har hjälpt till henne med hennes header, om ni undra. eller, jag har gjort det mesta.  det är derför den är såå snygg, hennes header asso :)
men nu får ni se bilderna.



Stolt fotograf, dom blev okej. eller mer än okej då ;)
sanna gick precis hem, jag och Desiree ska gå ut och köra fotboll, roligt kommer det bli ;)
men ni får ha det så bra!
/Emelie

Btw, min laddare har gått sönder så jag kommer inte kunna blogga lika mycket.. men jag kommer försöka att blogga lika mycket ändå! mamma ska ändå hämta en ny laddare imorgon tror jag.

1 Kommentarer till "Med Desiree och Sanna :)"
Postat av: Kassy - En tjej med stil

Fina bilder !

Vad använde ni för kamera ? :)

URL: http://Http://kaassssyy.blogg.se/
Datum: 2012-04-14 / Klockan: 22:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: