Bilder från påsklovet ♥






Bild 1 - Det var en klänning, men alexis gjorde den till en tröja, hihi ♥ (ja, hon fick klippa den).
Bild 2 - Det var när jag & Alexis hade myspys :* miss u girl! ♥
Bild 3 - Bild på mig och Anja ♥ Miss u girl ♥
Bild 4 - Jag & mina pengar, chiill ;)
Bild 5 - Ego bild på mig, hihi (a) när jag var med Lorin, miss yoouu! ♥
Bild 6 - Jag "råkade" låsa Lorins Iphone i en timme när hon duschade, hihi. hon fick inte lite damp när hon hade duschat klart, nej nej :P i'm sorry bejb ♥
Bild 7 - Bild på mig & Anja, när jag var med Anja och Lorin ♥
Bild 8 - Jag & Lorin när jag slagga hos henne, sjukt roligt assååå! ♥
Bild 9 - Random bild på mitt öga, som jag tog några dagar innan lovet var slut :P
Bild 10 - Jag oh Alexis när hon slaggade hos mig, ;)
Bild 11 - Det är flera bilder :) på mig, Julia, Bibbii och Jennifer. det var första dagen på lovet :)♥
Bild 12 - Bild på mig och Sanna i åbyggeby :)
Bild 13 - Jag & Julia när hon sov över hos mig, sjukt roligt hade vi! Hade inte haft så rolig på länge, tack bruden! MISS YOU JAO! ♥


Så såg mitt påsklov ut typ, ha det bra!
/Emelie

1 Kommentarer till "Bilder från påsklovet ♥"
Postat av: TJEJ PÅ 14 ÅR

Fin blogg ni har tjejer!:)

URL: http://gabriellaita.blogg.se/
Datum: 2012-04-22 / Klockan: 09:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: