en lång, men ändå helt okej dag!

heej sötiiiisar! åh så längesen jag bloggade. känns det som iallafall, bloggade sist igår kväll tror jag.. aja. men nu bloggar jag! Emelie, nu ser du, jag bloggar! WOW! :D


Men jag tänkte iallafall berätta lite om min dag.
började med att jag vaknade lite för sent ( typ som alltid då. ) 10 över sju. ovanligt sent. så jag hade lite bråttom, skyndade mig med allt. sen pallra jag mig iväg till skolan. På skolan var det helt okej, typ som vanligt. hade slöjd sista lektionen och blev klar med det jag hållde på med, ett par glasögon/solbriller. hahaha, utan glas.. XD
nejnej, jag kommer inte använda dom. vetinte ens varför jag gjorde det. hade bara lust, nått som ploppa upp i hjärnan ni vet. slutade tjugio i tre, gick till fritidsklubben ett tag och gjorde typ en ödla av pärlor, hahah små pärlor. sen gick jag hem. & min pappa fyller år idag, så vi åkte och år på en resturang. grattis pappa! ♥ Sen drog jag på pingisen, sista gången, avslutning alltså. jag har vunnit lite, en guld midalj, & 2 små saker, typ ett  pingis racket, fast asså det var en bråch ( stavning.... ) men ja, ni vet sånna som man sätter på tröjor och sånt. jätt små, två sånna fick jag , en i silver och en brons! :) så jag är ganska nöjd faktiskt. sen slutade pingisen vid halv 8. gick hem då, och nu sitter jag här! & börjar få lite ont i fingrarna faktiskt.. har skrivit ganska mycket. BTW, headern blev jäääättefin emelie! sjukt nöjd. jättebra! :) ♥ visst blev den fin?! kommentera. / ALEXIS
0 Kommentarer till "en lång, men ändå helt okej dag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: