Svar på 13 fina kommentarer!

Wilma om Min dag! :):
Den där glassen togs bort pga att en kille dog av den. Han fick locket i halsen när han skulle hälla i kulorna i munnen... :ppp

Grym blogg !

svar: men den finns ju kvar? :) tack så mycket, din är också grymt bra!
   
Emilia om tjohejj!:
Hej tjejor :-)Du emelie har du en iphone 4 eller Samsung Galaxy s2
svar: jag har en Samsyng Galaxy S2 :) men rekomenderar dom inte, jag tycker inte dom är bra.
   
ja det vill ja:) om Ska vi ha veckans blogg? - KOMMENTERA.:

...

svar: okej, vi ska nog ha det om nån vecka!
   
Vilma ([email protected]) om Novell om mitt liv - Del 2.:
hjärtat, jag älskar dig!
svar: jag älskar dig jag å!
   
Denice om Novell om mitt liv - Del 1.:
gumman!

Jag visste att du hade rökt men inte skärt dig själv, stackars dig. Finns alltid, ring bara. Natt eller dag ring mig!
(förutom jag är i skolan då). Finns alltid hjärtat.
Du är så jäkla underbar så det inte är sant, Loveu! <3<3
svar: hjärtat, du vet inte hur mycket det betyder när du skriver sådär, jag älskar dig! och jag finns alltid här för dig! ring eller smsa när som helst! loveu ♥
   
Nicole om ska jag våga ta steget och fråga honom?:
Vem blire då? ;O
svar: Bamo ;)
   
   
Matilda  om Novell om mitt liv - Del 1.:
Oj jobbigt! Tur att du slutat röka, håll dig borta från det!! Kram
svar: ja, det är tur.. jag ska hålla mig borta från det, jag önskade att jag aldrig hade börjat rökt ens! kram!
   
Vilma  om Novell om mitt liv - Del 1.:
hjärtat, har du rökt?♥ finns alltid att prata med! ring mig om det är nått, finns alltid här!♥
puss, jag saknar dig!

svar: jag gjorde det för! jag älskar dig Vilma ♥
   
Jennifer westergren om ska jag våga ta steget och fråga honom?:
Ifall ni är bra vänner kommern ni inte sluta vara vänner för att du frågar,
Han säger såklart ja! eftersom du är en underbar tjej, men säger han nej som han inte gör, så är det så men han kommer alltid veta att han hade chansen att få en dunder tjej! <3 LYCKA TILL EMELIE!
svar: haha aww! ♥
   
Vilma  om Dag 06 - Dom här betyder mest för mig.:
älskar dig hjärtat! ♥

svar: å jag dig! ♥
   
Wilma om ska jag våga ta steget och fråga honom?:
Jag tycker att du ska göra det!<3 OM han skulle säga nej, (som han verkligen inte kommer, tror jag.) så kan du ´ju bara prata med honom och säga att du verkligen vill vara hans vän. Lycka till nu, Emelie!

Kram.
svar: tack för tipset! kram!
   
Matilda om ska jag våga ta steget och fråga honom?:
Ja, som sagt en sån som dig kan man i te motstå! <3 gör det!

svar: haha gulleunge! ♥
   
Jessica Blomgren <3 om ska jag våga ta steget och fråga honom?:
Du ska göra det tycker jag! en sån fin tjej som du måste han ju säga JA till?! :o
jätte fin blogg tjejor!
kramar Jessica :)

svar: gullig du är då!
tack så mycket, kram på dig Jessica!
   
kiana om ska jag våga ta steget och fråga honom?:
jag tycker att du ska göra det! :) lycka till!

svar: tack så mycket!
och du, du har en JÄTTE fin blogg! kram :)


Vi älskar kommentarer, så fortsätt såhär!
2 Kommentarer till "Svar på 13 fina kommentarer!"
Postat av: Matilda

Herregud vad söta ni är!

URL: http://matildastaafs.blogg.se/
Datum: 2012-03-13 / Klockan: 21:33:15
Postat av: Matilda - Hästar & Foto

Svar: Tack :)

URL: http://mtphotography.blogg.se/
Datum: 2012-03-13 / Klockan: 22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: