Novell om mitt liv - Del 1.

eftersom ni kommenterade att ni vela det så gör jag det.


jag går direkt till år 2009, för dom andra åren hade bara varit normala.

Källöskolan (stavning) skulle läggas ner, så alla barn från den skolan flyttades till min skola.
och då kom Alva Forsgren och Hanna Wester till min klass, jag började vara med dom och hela 2:an var bra. sen kom sommar lovet, jag var nästan hela sommar lovar med Alva och Liam. vi hade så jävla roligt tillsammans.!! ♥ minnen jag aldrig glömmer..
men typ 3 veckor innan så började jag vara med andra personer. och vi började röka, och sen blev jag beroende att tag. men sen slutade jag. det var ingen bra start på 3:an.. jag skärde mig för att jag mådde dålig, och jag ångrar det som in i helvete. men sen så var allt bra i halva 3:an, jag började vara med Alva och Liam igen. vi hade det super roligt. men sen flyttade först Liam, sen Alva. men dom gick fortfarande kvar i skolan. jag var fortfarande med dom, fast aldirg efter skolan. iallfall inte så ofta. jag brukade nu mera vara med min bästavän Alexis ♥ efter ett tag blev det sommar lov igen, och jag var inte med dom mer, jag var oftast med Alexis. ♥ sen så flyttade jag till Brynäs. jag tappade kontakten med ALLA från min förra skola, jag började på brynässkolan.
FORTSÄTTNING FÖLJER..
/emelie


3 Kommentarer till "Novell om mitt liv - Del 1."
Postat av: Vilma

hjärtat, har du rökt?♥ finns alltid att prata med! ring mig om det är nått, finns alltid här!♥

puss, jag saknar dig

URL: http://vilmaalofgren.blogg.se/
Datum: 2012-03-11 / Klockan: 00:05:05
Postat av: Matilda

Oj jobbigt! Tur att du slutat röka, håll dig borta från det!! Kram

URL: http://scenbloggen.com/matildaisaacs
Datum: 2012-03-11 / Klockan: 00:22:19
Postat av: Denice

gumman!



Jag visste att du hade rökt men inte skärt dig själv, stackars

dig. Finns alltid, ring bara. Natt eller dag ring mig!

(förutom jag är i skolan då). Finns alltid hjärtat.

Du är så jäkla underbar så det inte är sant, Loveu! <3<3

URL: http://agirlwithlove.blogg.se/
Datum: 2012-03-11 / Klockan: 08:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: