Min dag! :)

Hej, förlåt för dålig uppdatering från oss båda, vet inte varför alexis inte bloggar. men jag har inte haft tid, har haft huvudvärk.
Jag gick hem från skolan klockan 20 över 2, när vi slutade. jag köpte med mig chocklad och läsk på vägen! så gick jag hem, kolla på tv och åt det jag hade handlat ;) sen vid halv 6 gick jag till bussen och åkte till tandläkaren, jag var där i typ 9 minuter, haha! sen skicka victoria ottoson sms och frågade om jag ville komma till legenden, så jag åkte dit.
jag träffade många folk, bland annat, Gabriella, Frida, Tove, David, Sara, Filip, Selina och många fler. men jag var med Frida, Victoria och Tove. vi chillade mest och lyssna på musik ;) sen vid 7 åkte vi till stan och alla åkte hem till sig. så, det har vart en rätt lugn dag. jag köpte en Calippo Shots, en slags glass. fast typ kulor med olika smaker.
men det var allt för mig, jag måste snart plugga lite tills imorgon!
hare bra!


Bild på mig glass, visst ser den god ut, huh? ;) den kostar olika priser, men runt 11-14 kronor skulle jag gissa på.
1 Kommentarer till "Min dag! :)"
Postat av: Wilma

Den där glassen togs bort pga att en kille dog av den. Han fick locket i halsen när han skulle hälla i kulorna i munnen... :ppp



Grym blogg !



URL: http://wiilmajenny.blogg.se/
Datum: 2012-03-13 / Klockan: 19:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: