We are back! :D

Hej babes! ♥
Nu är blogg pausen över, för oss båda! :D så nu är vi igång igen och bloggar!! :D
vi kommer försöka blogga så mycket som möjligt, eftersom det är rätt drygt för mig att blogga via mobilen varje dag osv ;) ja, ni förstår? ..
sitter iallafall just nu på brynjan, det är som en fritids klubb för ser som inte vet ;)
Hakar sitter vid datorn brevid mig och DAMPAR, hahahah asgarvar osv :p
idag är det fredag som ni nog vet, haha ^^ har inga planer för idag, ska bara chillaa! :) Imorgon ska jag nog vara med Sanna, och imorgon fyller Alexis år, min fina!
har inte så mycket att skriva faktiskt haha, så det blir ett kort inlägg!
bloggar senare när jag kommer hem! :)

Random bild jag tog från arkivet, har iallfall på mig dom kläderna idag, men bilden är somsagt inte tagen idag, utan ur arkivet! :)
1 Kommentarer till "We are back! :D"
Postat av: Anonym

http://byyemelie.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-ett-hemligt-smyckespaket-fran.html#comment - Tävla om ett hemligt smyckespaket med ett par smycken i! :)


Datum: 2012-03-30 / Klockan: 16:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: