VI ÄLSKAR ER ♥♥♥♥

Idag slog vi vårt tittar rekord! vi älskar er våra fina läsare ♥
fortsätter ni så här så lovar vi att bli bättre på att blogga, jag får säga till Alexis på skarpen att hon får skärpa sig. för jag bloggar typ 3-4 gånger per dag oftast, och hon bara 1 typ högst 2. och det är ett problem, men jag får säga till henne på skarpen. vi får se om hon lyssnar ;)


ligger här i sängen och har nyss kollat på Big Brother. kan inte sova, jag är superpigg! haha.. men jag måste, eftersom jag ska upp till skolan imorgon.. men vi hörs imorgon!



Då ska jag upp imorgon ":)" -.- .. (jag går upp 06:10) jag har flera alarm för ifall jag somnar om, som jag brukar råka göra ibland, ifall ni undrar varför jag har tre alarm, hihi..

kraaam
/emelie
0 Kommentarer till "VI ÄLSKAR ER ♥♥♥♥"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: