orka rubrik.

Heeey bloggen!
Kom hem för ett tag sen, vi hade kort dag i skolan idag, vi slutade 13.00. Jag och Frida har tränat lite pingis som vanligt då! Eftersom att vi måste bli så bra som möjligt tills 25/3, eftersom att det är då vi ska till stenebergsskolan och tävla mot dom andra skolorna! Och hoppas på att vi går vidare till finalen i stockholm! :D Men iallafall, jag och Frida sitter här och inte gör så mycket. Lite senare måste jag gå hem och äta mat. Jag är så sjukt hungrig! Sen måste jag göra alla mina läxor också. Nästan vecka på skolan ska vi ha stor prov, vi ska klara alla multiplikations tabeller, hah, jag tycker faktiskt det är rätt så svårt. Jag får fan inte in dom i min hjärna. Det går inte :( Så för mig kommer det inte gå nå bra alls iallafall! Men man får hoppas på det bästa vet ni. Men nu måste jag sluta. 
Bloggar mer när jag kommer hem, I promes ( stavning )
Hejdå, // Alexis
1 Kommentarer till "orka rubrik."
Postat av: Frida

japp alex vi ska ju vinna :P :)


Datum: 2012-03-14 / Klockan: 20:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: