killen var snygg tills hans 30 dagars photoshop gick ut.

Hejsan bloggen! :D Alexis här.
Har nyss hjälpt till lite där nere med tårtan och lite saker, kladdkaka osv.. :P
Ni vet, min syrra fyller ju år. Så vi ska äta tårta lite senare :)
Sen, efter jag har ätit & så, så kanske mamma skjusar mig till Emelie. Hoppas, hoppas..!
Saknar emelie sjukt mycket redan, alltså.. ♥ Så det ska bli jätte kul att träffa henne, om mamma skjusar mig dit.
Nu sitter jag och chattar med folk på facebook, Och diggar musik. Min syster fick en ny mobil i present, en htc.
Med rätt så bra kamera, så att hon ska ta några bilder på mig med den.
Hejs! :) ♥
0 Kommentarer till "killen var snygg tills hans 30 dagars photoshop gick ut."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: