det ni INTE visste om mig!

1. jag är kär, och kommer frågs chans på killen jag är kär i i helgen. 2. jag älskar sommaren! 3. jag har aldrig varit utomlands utanför europa. men i vinter blir det första gången :D 4. jag lyssnar på musik minst 3 gånger per dag, på morgonen, på lektionen i skolan och efter skolan :) 5. jag vill ha en storasyster 6. jag hatar småkryp. :S 7. mina favorit pogram är Big Brother och Simpson. ;) 8. jag kissar alltid på morgonen och efter skolan (hahaha) för jag gåf INTE på toa i skolan. 9.jag älskar Rosa, Lila och Turkos !! 10. jag älskar att sjunga och spela fotboll. 11. när jag var liten vela jag bli tandläkare. 12. nu vill jag bli artist eller advokat. 13. jag har över 12 bästavänner. /emelie
0 Kommentarer till "det ni INTE visste om mig!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: