Boy, just shut up and take my hand. ♥



Hej hopp gummi snopp!
gjorde lite makaroner och köttbullar, vart lite små hungrig, hehe! :)
ska snart kolla i garderoben vilka kläder jag ska ha på mig imorgon, också måste jag plocka upp lite saker från mitt golv. haha hela golvet är fullt med saker :o
sitter just nu och kollar på tv, ett pogram som heter Wipe Out. det är grymt kul! ;)
idag i skolan så var det jag och en kille i min Klass som heter Omar som lädde idrotts lektionen. det var faktiskt roligare än vad jag hade trott! :)
men jag ska väll fixa lite, måste packa upp mina gympa kläder osså!
vi hörs imorgon, bloggar innan skolan om jag hinner, vi får se! så håll utkik innan ni åker till skolan! :P
Kyss och smek, sänglek!
/emelie

0 Kommentarer till "Boy, just shut up and take my hand. ♥"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: