BLANDAT INLÄGG!

FÖRLÅÅÅÅT för att jag aldrig bloggar, men jag har ju så lite tid nu på det sistonde, pågrund av alla mina läxor. Jag måste ju plugga på, på alla tabeller. Jag måste ju försöka så gott jag kan att få i dom i hjärnan. Och min engelska läxa som ska in på fredag, det är en egelsk text vi ska kunna , & jag har lite svårt för sånna. Men, ni ska veta att jag bloggar så mycket jag kan! & det är tur att vi har en Emelie som bloggar!♥ 
Iallafall! jag sitter här i ett nattlinne, HAHA! ( Tro inte att jag ska sova, för det ska jag inte ) Jag fryser bara ihjäl typ. Haha :D , men ändå. Jag pluggar lite nu också. Ska snart äta lite mat. På fredag ska vi ha klassfest, det kommer väl bli kul antar jag? ;) Börjar kl. 18.00 och slutar 20.30. Idag i skolan var det väl som vanligt, körde king alla raster med några tjejer. skojjigt jao! :) Nu chattar jag med Emelie på facebook. Saknar henne! Längesen vi träffades. BTW, min storasyster Olivia håller på med våran header & design, men hon är inte klar än, bara så att ni vet. Hon försöker så gott hon kan, hoppas det blir bra! :D Idag i skolan var jag tvungen att typ läsa upp en hel text om ångermanland in för hela klassen. & jag HATAR att prata inför folk, så det var lite såhär piiiiinsamt.. Men det var rätt så roligt också iallafall. Men nu måste jag gå ner och äta innan maten kallnar, då blir det inte så värst gott...
Jag bjuder på en bild också, så är ni glaaaader? :D Aja, hörs! ♥ / ALEXIS
0 Kommentarer till "BLANDAT INLÄGG!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: