BILDERNA.

nu kommer bilderna på kläderna jag fick från mamma! :)



Justin bieber tröja - H&M 129:-
Jeans tajts - Cubus 149:-

jag lovade er att visa sakerna jag fick av pappa, här kommer dom också!




LäppGlans - Vivi La Diva - 99:- (rea)



Mascara - Viva La Diva - 199:- (rea)



Parfym - Viva La Diva (fly high) 249:- (rea)


En väska, men kan ha den som smink väska och som en annan väska. det fanns lixom en kedja med den som man kan ha som axel väska.



Väskan köpte pappa också på Viva La Diva - 279:- (rea)


också fanns det mer, men det är hemma hos pappa tyvärr.

Farmor kom förbi iag runt 2 med en jätte fin ram som man kan ha 1 kort i, snällt av henne tycker jag! :D



99:- på Hemtex. jätte fin tycker jag! tycker ni också det? ;)

Kramar!
/

0 Kommentarer till "BILDERNA."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: