Tjuvar i skolan?..

Jag har tänkt på det. har ni tjuvar i er skola? eller man ska kanske inte direkt tjuvar men personer som snor saker?
Det har jag på min skola, dom har snott saker från mig. dom har tagit ett par skor, vantar och en mössa från mig.. så kommentera nu, har nån på eran skola tagit något från er? eller kanske nån har tagit på fritiden?
kommentera och berätta!


kom nyss hem från skolan, gick hem på vägen med Bossi, bamo, sanna och saba. :) vi gick från slöjden, syslöjden. vi har syslöjd på en annan skola än våran egen som ligger längre bort ;)
ska åka om ca en halv timme och få tandställning, :(
BUU FÖR DET.

Såhär känner jag inför tandläkaren.. :( inte alls bra, usch. tummen ner för tandläkaren.

det har varit en toppen dag idag faktiskt, skolan var okej och slöjden ännu roligare, sen kommer tandläkaren och förstör hela dagen. åh, dumma tandläkaren.
men nu ska jag väll dega lite vid gSm. :) bloggar mer på vägen till tandläkaren, eller på tandläkaren. via mobilen :)


jag är glad för toppendag! :)

0 Kommentarer till "Tjuvar i skolan?.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: