LÄÄÄÄÄÄS.

tjenää. vad tycker NI vi ska blogga om? skriiiv. ni kan väll slänga in en kommentar, är ni s öta ? :) OM DU KOMMENTERAR nåt SKRIVER VAD VI KAN SKRIVA OM LÄNKAAR VI DIN BLOGG.
hääii, kom hem från skulaan för typ en halvtimme sen. :) idag var det första syslöjden,.rätt kuuul. skolan var rätt rolig idag, innan jag drog hem var jag med Sanna, Bossi, Bamo, Robin och Saba. :)) men skulle alla hem så alls gick hem till sig. har kippt mig också, slänger kanskr in en bild senare på hure ser ut ;) får se. men a hörs. puss och knull hjärtegull ;* /emelie
4 Kommentarer till "LÄÄÄÄÄÄS."
Postat av: dalia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bra blogg bara lite svårt att stava till namnet !


Datum: 2012-01-13 / Klockan: 23:35:23
Postat av: Izzi

Jättefin blogg! <3


Datum: 2012-01-14 / Klockan: 10:33:08
Postat av: Daniella!

hej igen.

förlåt om jag drygar eller såå, men jag hade en fråga. ni sa att ni skulle göra ett videoinlägg och visa hur man gör en blogg eftersom jag inte vet det, när kommer det? jag vill ha en bloggg nuuu! JAG VILL HA EN BRA BLOGG SOM ERAN. hur får man en sån bra blogg? okej, sissta frågan. vet ni något bra bloggnamn till mig? tacksam för svar, jag förstår om ni inte har tid att svara på mina kommenterar men aja.

kram på er! /daniellaa <3


Datum: 2012-01-14 / Klockan: 11:25:44
Postat av: Linnea ♥

Bloggen är Jätte bra & Fin !!! Jag kollar den varje dag ! <3


Datum: 2012-01-14 / Klockan: 12:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: