hemma igen

Hello!
Kom nyss hem, sov hos emelie i 2 nätter.
Liam var också med oss sen. Vi hade jätte roligt, vi spelade lite monopol, och lite kortlekar!
Fler saker också, men orka skriva allt...
Aja, Imorgon är det skola. fyyyyyyyfan! å, usch.. önska att de var sommarlov!
Jag orkar inte med skolan, den suuger!
Jag har iallafall haft ett helt okej jullov! :) Fast det var två saker jag önskade att jag kunde göra på jullovet, men så blev det inte.. Den éna var att träffa en bra kompis, som jag har kännt jätte länge, som har flyttat till borlänge, tror jag det var. Den andra saken var att åka till min mormor, som bor kanske typ, runt 30 mil härifrån, trorjag. Som jag inte har träffat på rätt så länge. Men, jag har jag som sagt haft en helt okej jullov ändå! :)
aja, orkar inte skriva nå mer nu, men höööörs! ♥
P.S
Emelie kommer inte kunna blogga så mycket, bara ifrån hennes mobil, för att hennes dator är typ, sönder!
och frågestunden, det gick ju inte att avsluta den utan hennes dator, så det får vi faktiskt göra någon annan gång!
// a l e x i i i s ! ♥
0 Kommentarer till "hemma igen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: