Vad jag tycker om er!

Dom som gillar på Fb skriver jag om.

Denice A - Sjukt snäll tjej! aldrig träffat, men ska träffa i på lördag :) supersöt också :*
Fanny A - inte träffat, men säkert supersnäll!
Ronja - Jätte snäll och fin! och en tjej som jag vill träffa <3
Kimia - vill träffa, grymt söt och snäll tjej :*♥
Julia K - Otroligt snäll och fin! inte träffat på länge, grymt saknad! ;*♥
Linnea W - supersöt, vill träffaa!
Bossi - Supersnäll, går i samma klass! och söt :)
Behnush - inte träffat på sjukt länge, saknar somfan. jätte snäll oh fin! :*
Joline - supersöt! inte träffat på jätte länge. snäll :')
Jennifer W - Skit snäll och grymt söt! saknad, vill träffa! ;D♥
Therese P - jätte snäll och fin, längesen man träffa! ♥
Matilda H - barndomsvän, inte träffat på JÄTTE länge. grymt saknad du! ♥♥♥
Vilma - sjukt snäll och saknad ♥ + sjukt fin! :*
Amanda C - snäll, och vill träffa snart igen! och jätte fin! ♥♥
Nicki - längesen man träffa, men jätte sneeell :*
Rianne - jätte snäll tjej och grymt fin du! ♥
Alma - jätte fin, vill träffa! säkert snäll :)
Malin w - sjukt snäll och fin! grymt saknad ♥
Bianca - otroligt snäll och fin! Värkar sjukt snäll, vill TRÄFFA SNAAART! ;*
Alva A - vill träffa! men jätte fin och säkert snäll ;)
Sanna L - bejb, du betyder otroligt mycket för mig, jag älskar dig:*♥ går i samma klass också ;)♥♥
Malle - inte träffat, men det får vi ändra på! säkert snäll :)!
Wilma H - kännt rätt länge, jätte snäll och saknar ♥..
Anisa - SUPERSÖT! och säkert supersnäll, vill träffa! ♥
Shaila - superduper fin, en av dom finaste jag har sett, vill träffa! och säkert jättesnäll! ♥♥
Cornelia B - gått i samma skola, längesen man sågs!

/emelie


Liten tjej :') ♥ 

1 Kommentarer till "Vad jag tycker om er!"
Postat av: Behnush

Aww,du som är jätte fin emelie!:*

Saknarey!<3

URL: http://beautyinsideandout.bloggplatsen.se
Datum: 2012-02-16 / Klockan: 19:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: