tidsfördriv.

VEM

Vem är i rummet med dig? ingen alls. forever alone.
Vem fick du senaste sms av? vettefan, har dåligt minne. 
Vem tänker du på nu? jadu, en person. 
Vem pratade du senast i telefon med? Emelie.
Vems hus var du senast i? Öh, kommer inte ihåg...
Vem önskar du var med dig nu? Emelie.
Vem är din favoritsläkting? Hahah, hm , det vet jag faktiskt inte!

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig. 
Var handlar du mest? typ, H&M , lindex, glitter, osv.... 
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Min garderob.
Var åkte du senast bil? Till typ nån affär.

VAD

Vad åt du senast? Mat!
Vad drack du senast? Mjölk.
Vad är det för färg på dina byxor? Rosa/orange.
Vad är den närmaste saken som är blå? Ett bar byxor som ligger i en stol bredvid mig.
Vad har du på fötterna? Ingenting just nu.
Vad är din favorit färg? Rosa, svart & vit.
Vilken film såg du senast? Hehe, det kommer jag inte heller ihåg.
Vad hör du just nu? Min lillebror prata med min storebror.

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ja.
Hånglat på en bio? Ne.
Hånglat i skogen? Näe.
Tyckt att din kusin är het? Haha, tror inte det.. :D

Sovit naken? Nån gång säkert.. 
Kört över hastighetengränsen?

Målat om ditt rum? Näe. 
Dansat framför en spegel? Hahah, absolut.
Stulit pengar från en kompis? Never!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Hmm, kanske.
Varit i slagsmål? Njja.
Smugit ur ditt hus? typ.

 

// alexiis

 


Haft känslor för någon som inte känt desamma?
Hånglat med en främling?
Älskar eller saknar någon nu?

0 Kommentarer till "tidsfördriv."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: