Svar på tal -

jen om Jätte fina kläder jag vill ha!:

web outlet med bla navelpiercingar , klockor osv :) om de tlåter intressant, kommentera att du är intresserad så öppnar jag en WEB OUTLET isåfall där du kan köpa klockor för t ex: 100 kr :) och piercingsmycken för LÅGT PRIS kr oxå !

svar: tack för tipset! ska gå in och kika lite senare! :)
kram!

   

Anonym om Jätte fina kläder jag vill ha!:

Spana in www.alexinas.blogg.se

svar: jag kan göra det senare! :)

   

Sofie Emma Aurore om Jätte fina kläder jag vill ha!:

dem färgade jeansen har jag, dem ljusrosa och jag måste rekomendera de byxorna. de sitter as bra vid rumpan och dessutom så är dem jävligt snygga faktiskt ! :) så det är ngt jag rekomenderar till dig om du vill ha ett par färgstarka och sköna jeans :) kram på dig

svar: tack så mycket för att du sa det! för jag har aldrig provat byxorna och jag var osäker på om dom skulle bli hängiga. för jag gillar med tajta byxor. :) jag ska nog köpa dom ljusrosa byxorna och dom blåa. :)
kram på dig också!

   

Bezzie&Dellz - två liv,en blogg 💗 om Jätte fina kläder jag vill ha!:

Fin blogg! Vad ska du göra idag då?:)
/ bezzie och dellz

svar: Tack så mycket! jag ska inte göra något speciellt. ska åka hem till Pappa i sätra, där finns det inte mycket att göra.. har inte ens en data där.. menmen.





Ja, ni undrar säkert varför jag inte är i skolan ?.. jo, för INGEN väkte mig i morse. så jag vaknade för 1 timme sen. ÅHHHH -.- blir så jävla sur. jag som ligger såå efter i skolan.. men iallfall, lite skönt med sovmorgon. för jag skypade med en kompis ända till klockan 20 i 3 inatt. och jag skulle få ha sovit i 2 timmar. jag skulle inte ha orkat till skolan, haha..
idag åker jag hem till PAPPAA.. =( jag har ju ingen data där, så jag kan inte blogga.. jag tar bussen klockan 2 till sätra, och hem till han. så jag bloggar mer innan jag åker till pappa. sen får ni läsa om alexis dagar.. :)
iallfall, ska ta en dusch nu, sen fixa mig. sedan äta "frukost".
hoppas ni får ha en bra dag våra kära underbara läsare!
kyssar!

/emelie
0 Kommentarer till "Svar på tal -"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: