Svar på omogen kommentar.

    
elhman jaooo:** (weqrtryterywqery) om BIG BROTHER!:
do drika monster? ajjajajjajaja½! ainte braaa!!!! hopeers dere dö :(((((((( finnsssssssssss
svar: innan du kommenterar andras bloggar i över huvetaget så borde du kanske lära dig svenska och stava rätt?
men jag TROR du menar: dricker du monster? ajajajajaj! det är inte bra! Hoppas du dör :( finns.
men jag är inte säker, är det de du menar så ja, jag dricker monster. många i min ålder gör det, även jag. och om du hoppas att jag dör så gör det, i don't care?
aja, tänkter inte slösa tid på dig omogna unge :))


 min låtsas pappa kom för typ 1 timme sen, så nu passar jag inte lillebror längre :)
ska tå nåt smått att äta, vet inte vad. men vi får se :)

puss!
/emelie

0 Kommentarer till "Svar på omogen kommentar."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: