söndag, usch

heyheyhey! idag är det söndag. blä och usch, har jag nånsin sagt att jag hatar söndagar? annars vet ni det nu!
Jag har varit med ida idag. Vi har ätit på amigo, chillat vid datorn, tagit kort, och mer. gick hem kl 8.
nu sitter jag oc chattar med emelie på facebook, vi pratar om lite olika grejor! Blandannat att vi ska träffas näst nästa helg, och kanske bli fotad av en tjej som är 20 år gammal och heter tanja, men vi vet inte om det blir då.
Iallafall så längtar jag sjukt mycket och det ska bli jätte kul!♥  Imorgon är det skola, ORKAR INTE!
slutar kl 14.00 alltså 2. då drar jag hem direkt och hittar på nått roligt. Nu ska jag äta lite.
// aaaaleeexis♥♥
0 Kommentarer till "söndag, usch"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: