slutar 13.00 alla dagar,

för att jag har elevensval imorgon, tills på fredag. Jag fick hemkunskap, så ska baka. Imorgon ska vi göra tacos, på fredag ska vi baka pizza, sen vet jag inge mer. Kommer iallafall bli gott och roligt! Iallafall. Kom nyss hem ifrån fritidsklubben. Var med moa där, vi hade fett kul. Föresten, idag på maten, på skolan asså, då när vi åt så tappade jag min lösa tand. Haha! Så nu är jag av med den irriterande saken! Skönt.

Idag är det alla ♥ dag. Jag som tänkte köpa nått till emelie, men asså. Jag är HELT bank! Men jag ska fixa till det, så att jag kan köpa nått till hon♥ ajaaaaa, orkar inte skriva nå mer. Men hoppas iallafall att ni får en bra alla ♥ dag!
puss! / alexis♥
0 Kommentarer till "slutar 13.00 alla dagar,"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: