SJUUUUUUK... igen.

är sjuk, nu igen. magsjuka, igen..
men jag kanske går till skolan imorgon, trore.
idag har ingenting hänt, eftersom jag har bara legat i sängen och sovit. orkar nästan gör nånting, men jag är piggare nu. så jag kan iallfall blogga =D chattar men Alexis occh Ahmed på fb, haha ahmed är så jäävla dryg -.-' de är nån jävla skabb mohammed som har sagt till typ alla i Andersberg att jag är ihop med han jag bah wtf?! jag är inte ihop med han? jag är fan kär i en i min klass? xd
men iallfall i helgen ska kanske jag och alexis bli fotade av en tjej som heter Tanja, jag har aldrig träffat henne men hon är säkert jätte snäll! men bara kanske. för hon bor ända borta i stockholm och ska åka ända hit till Gävle o.O men vi får se, :) hoppas det går! håll tummarna för oss ! ;) det gör iallfall jag :D sitter och chillar lite nujah, lyssnar på Black and yellow ♥

kyssar!
/emelie

förresten, imorgon färgar jag håret brunt! har redan brunt, men det börjar bli blont igen så måste färga igen ;)
0 Kommentarer till "SJUUUUUUK... igen."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: