Sjukt rolig dag!

Hejsan :)
idag var jag, Jennifer S, Alexis, Julia Ö, Linnéa P, Aila och lite med Hannah och Cornelia i slutet på helges, det var så jävla roligt. Dom var otroligt bra på att sjunga, alla typ. Cornelia och Ester uppträdde, dom var super duktiga men ingen av dom kom vidare, det var faktiskt konstigt för dom var jätte duktiga.. Gabriella kom inte heller vidare, hon var också jätte duktig.. Men Aila och Alva B, gick vidare :D och många fler såklart ;) jag kommer lägga ut bilder och filmer (på folk som har sjungit) imorgon eller på måndag. men jag tror imorgon :) iallafall, det var superkul :D vi träffade jätte många personer också! Idag sover Jennifer hos mig, jag har inte träffat henne på typ 100 år, så det är skit roligt ;) iallfall, bloggar mer senare ELLER imorgon. vi får se c;

puss!
/emeelie


We are sexy and we know it, you are uggly and you show it ;)

0 Kommentarer till "Sjukt rolig dag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: