saker jag vill ha nuuu!



typ som en fillt fast man har på sig den, den ser skit mysig ut :3


det är typ en sak man har runt huve som är längst upp vid vänster sen en boll ska gå igenom alla hål och sånt runt barnan och man måste tänka vart den ska gå igonom och styra på knappen, det är en flygande boll. skulle vela testa det :)



det ser ut som en penna fast det är en kamera c;

typ en lampa fast alla delar kan man ta bort och bygga nånting annat med, te.x något djur lr nåt :D fast skulle vela ha en svart eller rosa ;D


en väckar klocka som typ saken där uppe, problern den åker iväg när väckar klockan ringer sen så måste man fånga den och sätta tillbaka den på klockan då slutar alarmet. :')


duschar som är olika färger det beror på tempraturen i rummen. :p


man stoppar i en sak i badkaret, men man kan också ha den på ett bord eller nå också blir det olika färger. fett coolt! :o


handskar man kan ha till touch mobiler. ;*

det var allt jag vela ha mest, hittade självklart fler saker men orkade inte spara allt. ^^
alla dom här sakerna, plus mycket mer hittar ni på www.coolstuff.se jätte bra hemsida!

ska snart sova, är rätt trött. menmen nu ska jag väll sita ett litet tag sen dricka lite Oboy sen sova :)
bloggar mer imorgon, puss :*
/emelie

2 Kommentarer till "saker jag vill ha nuuu!"
Postat av: felicia widelund

har filten som är längst upp, men en ljusblå :)

den finns på Lidl vid hemlingby uknow ;)

men,, det var vid jul som jag köpte den, så ja vetinte om den finns kvar.

den kostade 350 kr..

URL: http://www.wannabeastar.devotese
Datum: 2012-02-01 / Klockan: 22:03:36
Postat av: Tora Juhlin

Coola grejer :)

URL: http://torastyle.blogg.se/
Datum: 2012-02-01 / Klockan: 22:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: