Mamma fortsätt kämpa, jag vet att du klarar det! jag tror på dig.. ♥

Mamma åkte nyss till sjukhuset.. jag är jätte rädd, sitter och har tårar i ögonen.. är hemma själv med min lillebror. min låtsas pappa åkte med min mamma dit. dom kanske får sova där. mamma har ont i magen, har nackspärr, är JÄTTE kall fast hon har one piece 4 koftor på sig och 3 filtar + satt hon vid ett JÄTTE VARMT ellement. men det hjälpte inte och mamma läste på internet att det kan bero på att hon är på väg att få en sjukdom, vet dock inte vilken. och har man det över 1 vecka har viruset spridits i hela kroppen. och hon har haft det i 1 och en halv vecka.. men mamma kommer klara det, fortsätt kämpa! ♥ jag kommer alltid tro på dig mamma. <3<3<3
har inte lust att blogga, mår dåligt över allt som har hänt.. :'(
/emelie.



vet nt om det syns men har tårar i ögonen..

2 Kommentarer till "Mamma fortsätt kämpa, jag vet att du klarar det! jag tror på dig.. ♥"
Postat av: Alice

Hoppas det går bra!


Datum: 2012-02-03 / Klockan: 22:09:18
Postat av: Maya

Man ser dina tårar <3

Kämpa!


Datum: 2012-02-03 / Klockan: 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: