lördag! // ALEXIIIIS :D


hey bloggen! Vaknde klockan 9 idag, väldigt tidigt! Kunde inte somna om. :(
Ska snart ringa till emelie och säga några viktiga saker. hoppas inte att jag väcker henne.. :P
Idag ska ju jag kanske åka till henne, om det gick för hennes mamma osv.. hoppas hoppas! :D
Jag åt nyss frukost. Så nu är jag propp mätt, få nog inte i mig en smula till tror jag..
Men nu ska jag sätta på lite musik, eftersom att jag är uttråkad.. så vi hörs! :D ♥
// KOLLA RUBRIKEN SÅ VET DU!
1 Kommentarer till "lördag! // ALEXIIIIS :D"
Postat av: Lisa

Tja sötnosar! Gud så kuL! Va jätte gärna med och tävla på vår blogg. bara att klicka på den kategorin ! Pöss

URL: http://jackpot.devote.se
Datum: 2012-02-26 / Klockan: 09:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: