kör på en sån här!

Dag 1 – Min önskelista till min födeledag
Dag 2 – Min bästavän
Dag 3 – En bild som alltid får mig att le
Dag 4 – Mina/mitt syskon
Dag 5 – Berätta hur du känner dig just nu för stunden
Dag 6 – Dom här betyder mest för mig
Dag 7 - En ny och en gammal bild på dig
Dag 8 – En bild på nån du saknar.
Dag 9 – Detta ångrar jag
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Din profilbild på facebook.
Dag 12 – Vad har du gjort idag? - har du haft roligt?
Dag 13 -En ny och en gammal bild på dig.
Dag 14 – Vilken är din favoritartist och varför?
Dag 15 – Är du nöjd över ditt utseénde?

Dag 1- min önskelista när jag fyller år.
Min önskelista ser ut såhär:
*En katt
*Platt tång
*One piece
*Justin biebers bok
*sängkläder med justin
*en till justin bieber affisch
*svart stor adidas väska
*presentkort på H&M, Lindex och Glitter.
*skal till mobilen
*pengar
*justins parfym, someday.
*piercing
*ta hål i öronen
*töjning.
*lösnaglar
*systemkamera
*ny tv (hos pappa)
*data
*smiiiink
*ny säääng
*ansiktsmask
*en gurka (en liiten en)
*klocka een roooosaaa
jag tror det var allt,  :)
/eemelie
1 Kommentarer till "kör på en sån här!"
Postat av: Behnush

Jag har nääääästan allt det där förutom: systemkameran,percing,

töjning, en katt,och someday parfymen,men jag ska få den snart! ;) <3

URL: http://beautyinsideandout.bloggplatsen.se
Datum: 2012-02-26 / Klockan: 21:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: