kör på det här, jag med! :D

Dag 1 – Min önskelista till min födelsedag
Dag 2 – Min bästavän/bästavänner
Dag 3 – En bild som alltid får mig att le
Dag 4 – Berätta hur du känner dig just nu för stunden.
Dag 5 – Din profilbild på facebook.
Dag 6 – Vad har du gjort idag? - har du haft roligt?
Dag 7 -En ny och en gammal bild på dig.
Dag 8 – Vilken är din favoritartist och varför?
Dag 9 – Är du nöjd över ditt utseénde?
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Dag 1 - min önskelista till min födelsedag
  • Antingen HTC desire, eller iphone 4
  • systemkamera
  • kläder
  • presentkort till , h&m och lindex
  • pengar
  • töjning
  • plattång
  • Stoor svart adidasväska
  • Fler hål i öronen
  • smink
  • Ansiktsmask
  • kärringsnurra ( svart )
jag tror faktiskt att det var allt!
häääirå :) // alexis
0 Kommentarer till "kör på det här, jag med! :D"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: