kör på dehär, för att jag har tråk!

vad är det värsta du har gjort i hela ditt liv? : Hmm, jagvet vet inte, eller jag kommer inte på nått..

Vem är din allra bästavän? : Emelie!♥

Har du något djur, isåfall vad för djur? : Har en hund.

Är du bortskämd? : Jag är inte bortskämd..

Vad gillar du att göra? : sjunga, va med kompisar, sitta vid datorn, rita, & mycket mer.

Vad skulle du jätte gärna vilja ha? : Iphone, en till hund, och myyycket mer..

Saknar du någon just nu? : ganska många..

Vad är det värsta du vet? : falska människor som ljuger och sånt skit -.- ...

Är du datanörd, tvnörd eller mobilnörd? : DATANÖÖRD!

Hur många syskon har du? : 4 st.

Skulle du vilja färga ditt hår, isåfall vilken färg? : rött eller mörkbrunt.

Har du facebook och MSN ? : Självklart.

Gillar du din mobil ? : usch nej.

Vad gör du just nu ? : svarar på frågor, durå? :)

Sminkar du dig ofta? : Jarå, :P

Säg nått fint flicknamn ? : Tanja, Amanda, Sofia, Madelen och fler...

Säg nått fint pojknamn ? : Edwin, Leo, Amadeus, Viktor och fler...

När fyller du år ? : 31 mars!
// alexiiiis



0 Kommentarer till "kör på dehär, för att jag har tråk!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: