kalla mig inte bortskämd, snälla..

Ja, eftersom jag oftast får sånna kommentarer så skriver jag att ni inte ska kommentera så, okej? :)
iallfall, detta fick jag av bästa mamma idag! :D



Ett par jätte söta och sköna vantar, nu slipper jag bli kall om händerna :D



En hår inpackt, som jag ska använda imorgon tror jag, eller nästa vecka. :)



En rosa typ "korg" som man kan lägga saker i, man kan även falla ihop den :) det finns i olika färger.


En parfym som doftar juvligt, det är den långa med röd kork, inte dom andra i bakrunden.


Ett par urgulliga tofflor, hade ett par liknande förr men dom blev så slitna.


2 borstar + en spegel, min borste stuucks, så jag fick en ny. eller ja, 2 nya :)


Ja, det var allt jag fick tror jag. ;) + en hårfärg, ska färga håret snart.
iallafall, idag i skolan fick jag en boll på mina fingrar. en basketboll, och mina fingrar lixom åkte bakåt, så jag vrickade fingrarna, så jag har lite problem att skriva fort. hehe, såhär ser min hand ut just nu:




AAJJJ :'(


men ska fortsätta chekka BB (big brother) nu ;D

/
0 Kommentarer till "kalla mig inte bortskämd, snälla.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: