Jag kunde dö för dig, men nu är du död för mig.

Kom hem från Sanna vid 6. då så gjorde jag ingenting, bråkade med mamma. som vanligt.. men aja, imorgon blire fjärran med Sanna, Bamo, Diwan, Bossi och Kanske Robin I, kommer bli skit roligt :*♥ Idag lyssnade jag på en justin bieber låt jag aldrig har hört och seriöst jag började gråta. haha omg, men han är så jävla bra, :* OCH HAN SJUNGER EMELY, ALLTSÅ MITT, MITT NAMN! då började jag seriöst grina. hahahaha.  lyssnar påren nu också, älskliiing.
men bloggar mer senare, puss!
/emelie, justin's brud föfään. (a)

2 Kommentarer till "Jag kunde dö för dig, men nu är du död för mig."
Postat av: KolliE

C:

URL: http://kokonot.bloggplatsen.se/
Datum: 2012-02-03 / Klockan: 21:13:35
Postat av: gthytyh

villken låt?


Datum: 2012-02-03 / Klockan: 22:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: