Hey baby, i think i wanna merry you ♥♥

Hej bloggen :)
Sanna gick hem för 10 minuter sen typ, jag följde med henne en bit. jag vill ju inte hon ska bli våldtagen, hahah.
vi bakade ju idag, det kommer bilder imorgon istället. för jag orkar inte just nu, kan inte sitta vid datorn så länge och om jag ska ladda  upp bilderna så kommer det ta halva min data tid. för min låtsas pappa ska ha datorn och kolla på film halv 8, om ca 1 timme. så ja., men jag lovar att bilderna kommer imorgon :)
ska väll fortsätta fortsätta lyssna på musik och dega fb och gSm.
lyssnar på; Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego - Oficial (Assim você me mata)
hehe, grymt bra låt dädär. kan inte sluta lyssna på den (a)
men a.
bloggar före skolan imorgon :)
puss!


sliten efter en lååång dag med bäästiiis.

0 Kommentarer till "Hey baby, i think i wanna merry you ♥♥"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: