helges talangjakt

hejs! kom nyss hem ifrån helges talangjakt. Har varit jätte kul och jag har lärt känna en person som heter Aila, hon är jätte gullig och sjunger sjukt bra! men det har varit jätte roligt att få lyssna på alla som har sjungit osv..
Där var jag med , emelie, jennifer, ida, julia, aila, & cornelia och vi har haft en superrolig kväll! Det blev lite kaos i slutet. men det tänker jag inte ta upp här! Cornelia sjöng Jar of hearts, än av mina favvo låtar. Det lät sjukt bra, alltså hon är så otroligt duktig på att sjunga ! <3  aja, nu orkar jag inte skriva nått mer eftersom attt pappa har köpt ett AS drygt tangentbord som jag hatar ! Det som är bra med det är att det inte hörs nånting när man skriver.

pussheeeej leverpastej <3 // aalexis♥
0 Kommentarer till "helges talangjakt"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: