hejhooopp!

tjeeeeeeeeeenare♥! Sorry för dålig uppdatering. Har inte haft tid. Nivet, läxor och sånt..? Men nu är alla läxor klara!
Så att nu ska jag börja blogga mer igen ^^ Imorgon är det fredag! aaaaaas bra ♥ Det ska bli riktigt roligt/skönt med helg! Förutom att jag börjar bli förkyld och har ont i halsen. Men jag ska köpa halstabletter, och det ska gå över! Annars blir jag aaaaaaaaarg >:( ... Imorgon på gympan ska vi åka skridskor.. Blä och usch! Men jag ska fråga om jag får gå en prommenad istället, haha. Det är iallafall roligare än att åka skridskor tycker jag. Idag efter skolan var jag med Frida Å , vi var i lokalen. Sen kom en till kompis. Kul hade vi iallafall =)! Sen drog jag hem och åt mat.
Nu har jag skrivit ett skapligt långt inlägg! Hoppas ni orkar läsa, men det gör ni nog.. Hejdårå bloggen♥ / alexis



- redigerad bild. men aja.♥
1 Kommentarer till "hejhooopp!"
Postat av: fellan

vart har du redigerat den? ÄLSKAR ERAN BLOGG<333


Datum: 2012-02-09 / Klockan: 20:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: