Grattis sötaste kusin! <3

hej :)
idag fyller min sötaste kusin hela 3 år meja, sötnos! :D kan dock inte lägga ut bilder just nu, men på tisdag kommer det massa bilder, de lovar jag er!
OCH VET NI!?!?!!?
- DET HAR HÄNT EN HEMSK SAK!
JAG har blivit lite små förälskad i one direction, när jag såg dom på tv;n sa jag att jag inte skulle bli förälskad i dom, men nu ja, nu hare blivit så.. :( ska försöka sluta, får hoppas att det går. :p
min dryga kusin står brevid mig och drygar, hon säger att hon ska kolla på video på youtube, bara för att reta mig så jag kan  blogga -.- HON ÄR DRYG, VÄRLDENS DRYGASTE. det är inte min kusin som fyller år, (hon är söt) det är min andra kusin som är lite knäpp.. men ja, kommer blogga mer i helgen, KANSKE.. lovar inget, vi får se. annars bloggar jag somsagt på tisdag :)
kyss och smek, sänglek :*
gammal bild, men skiter jag i! ;)
/eemeliiehh
0 Kommentarer till "Grattis sötaste kusin! <3"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: