godmorgon sötnosar♥

godmorgon, vaknade för en timme sen ungefär, typ. Sitter och äter lite frukost här vid datorn nu.
Senare idag ska jag vara med Moa. Skulle egentligen vara med frida, adam wille och linn.Be Men, så blev det inte.
Snart ska jag gå till icaplus och köpa halstabletter. Eftersom att jag har ont i halsen, och jag vill inte få ännu ondare.
saknar emelie sjukt mycket, nästa helg vill jag träffa henne. den här helgen har jag iallafall fullt upp.
imorgon är den söndag, jag som hatar söndagar. Vill ha loooov! Sommarloooov!♥ Jag önska att tiden kunde gå några månader snabbare.. Vad bra det skulle bli då. Men man får leva med att det tyvärr, inte går! =D
Men nu ska jag iallafall göra min musikläxa! Så vi hörs, pusshej♥ / aaalexiiis
- ganska gammal bild, som emelie tog på mig.♥
0 Kommentarer till "godmorgon sötnosar♥"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: