går inte att ladda in fucking bilderna, wäää ='(

det går inte att ladda in bilderna så jag får nå fel.. helt seriöst, det är as drygt.
Mobilen är ju dum i huve.. =( Ska testa lite senare om det går. Annars jäävlar. Sorry att jag svär, men nu har jag damp.

aja, chattar med hannah på facebook♥ , vi pratar lite om helges talangjakt osv. Frågade henne när det öppna, och hur mycket det kostar. Det kostar 20kr, tror jag, men är inte helt säker. och det öppnar kl. 16.00, för er som inte visste det. Jag ska iallafall dit med en kompis. Ska ni dit? =) nu ska jag sätta på musik och bara chilla lite.
Sen drar jag till iiiida.

hörshej! / @lexis♥

- bild på min lilla vovve, älskar dig sötis♥
0 Kommentarer till "går inte att ladda in fucking bilderna, wäää ='("

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: