fyller år om 40 dagar........


...... och det var ju jätte lite, ellerhur? : nej, så var det ju inte.
Jag längtar som in helvete och det känns som att det är åratal kvar!
Men tiden går säkert snabbt, iallafall om man har roligt... Men idag har jag varit med Moa Och Tuva, dom ville att jag skulle fixa lite på doms  blogg, så jag gjorde det. Men jag är inget proffs på sånt, så det blev inge bra tycker jag. Sen var jag lite med Ida också. Men hon skulle på träning, så jag var ju tvungen att dra hem då. & nu sitter jag här och chattar med moa på facebook. mamma har gjort ordning mat till mig som står på köksbordet, jag tror det håller på attt bli kallt. Så det är bäst aatt jag går dit nu. btw, på bilden är det jag emelie och jennifer!
älskar er mest bästisar!♥ // alexis

0 Kommentarer till "fyller år om 40 dagar........"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: