Fiilm snart!

hej :)
sitter och chillar med min "snygga" tandställning
men iallfall, ska snart  ska jag chekka film :D
min låtsas pappa ska sätta dit dvd;N på mitt rum sen ska jag chekka film, det blir nog beck eller maffia.
sen ska jag sova. :)

kommer en bild på mig och min *host* "snygga" *host* tandställning.

right now^^
(vill inte ivs mig så mycket har iinge smiiiiink df.)
men ska stänga av datan snart sen chhekka fiiilm, puss!
/eL

4 Kommentarer till "Fiilm snart!"
Postat av: BEATLESS från gSm

Sv: Jag fick ringen av mamma ! Tack så mycket! :)



Kram ♥

URL: http://beatless.blogg.se/
Datum: 2012-02-02 / Klockan: 22:04:33
Postat av: LUMIERE PÅ GSM

fin!


Datum: 2012-02-02 / Klockan: 22:05:24
Postat av: linette98

har också tandstälning!! :)


Datum: 2012-02-02 / Klockan: 22:07:56
Postat av: elin

hej, söt tandställning ^^

URL: http://elaiin.blogg.se/
Datum: 2012-02-02 / Klockan: 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: