ENDAST ALLA SOM HAR GSM BÖR LÄSA DETHÄR.

rubriken stämmer, men om du vill läsa (och inte har gSm) så visst, lägg ner din tid ^^
iallfall, nu ska jag ju ha en tävling. och man har alltså chansen att vinna 1800 gP. men desto mer tittare vi har desto mer gP blir det. om det blir 100 tittare eller mer så lägger jag till 1000 gP, och om det blir te.x 200 tittare lägger jag till 2000 gP osv. och det ni behöver göra är att kommentera ett inlägg, vilket som helst och skriva en kommentar. men om du kommenterar te.x "kdfjjef8" så kommer jag inte skriva att du är med. bara om du skriver typ "fin blogg" eller något sånt :)
och sen är du med i tävlingen, svårare än så är det inte :) så var med nu!
och jag kommer skriva i forumet vilka som är med, men blir det inte mer än 10 personer som är med blir det tyvärr inget så mejla gärna kompisar och skriv till många personer! Tävlingen kommer avslutas 20 Fabruari, alltså har ni lång tid att ansöka.
/emelie

2 Kommentarer till "ENDAST ALLA SOM HAR GSM BÖR LÄSA DETHÄR."
Postat av: felicia (angrylion.)

hejsan :)

jag är med i din tävling och du vet ju vem jag är?



fin blogg. !

URL: http://www.wannabeastar.devotese
Datum: 2012-02-01 / Klockan: 21:29:23
Postat av: Denice

Hej!



Jag är helt klart med i tävlingen, bara älskar eran blogg också den är så sjukt fin.



så Fin blogg :). hehe



På gSm så heter jag rumppannakaka

URL: http://ddenicesstyleee.devote.se
Datum: 2012-02-02 / Klockan: 11:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: