Dagens köp!

Hejsan!
idag vaknade jag och Jennifer vid kvart i 10, och då fixa vi oss osv, sen kom Jossan sen drog vi till luft kudde land runt 20 i 12. vi var där runt 12 tror jag. :) vi träffade lite folk där vi kände, eller iallafall som jag kände :) bland annat Kalle, Edwin, Julia och några fler. Vi bråkade med nogra kaxiga tjejer också, dom följde efter oss vart vi än gick.. åh, såå drygt..
men annars var det kul! ;)
Vi åkte hem när det stänge, runt halv  4. då fick jag skjus till stan, mamma och hennes kompis var där, och vi köpte 1 par Jeans, 2 tröjor och 1 bh/topp. här får ni se alla saker jag köpte!



blus/tröja - Kaphal 99:-
(jag drog upp tröjan för att ni skulle se skärpet på byxorna, tröjan är längre)



Bh/topp - Lindex 99:-
Byxor - Kaphal 299:-



Tröja - GinaTricot 149:-

Också har pappa köpt 4 parfymer, 2 mascara och 5 läppglans.

Ha ett bra sportlov alla, om ni har det :)
/emelie larssoN ♥
1 Kommentarer till "Dagens köp!"
Postat av: Helin

kan du ta bild på grejjerna din pappa köpte :D <3 ?


Datum: 2012-02-27 / Klockan: 21:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: