Dag 3 - 10 sanningar om dig. - Dag 4 - ditt/dina syskon.

ja, eftersom jag inte gjorde nåt igår kör jag på 2 idag ! :)

Dag 3 - 10 sanningar om mig.

1. jag är kär ♥
2. jag har över 12 bästavänner men vågar säga allt jag tänker och tycker typ till 5 stycken.
3. jag älskar hello kitty och svampbob :3 (heheh)
4. jag har en kamera som jag fick på julafton som jag aldrig använder. o.o
5. jag kommer snart få diabetes om jag äter mer godis, jag är godis beroende.
6. jag har en sjukdom som heter Astma.
7. jag älskar libanesisk mat ♥
8. jag älskar justin bieber ♥
9. jag vill inte ha barn när jag blir stor.
10. jag har 2 tandställningar. :(


Dag 4 - ditt/dina syskon.

jjag har 1 lillebror. bara 1 syskon alltså. han kan vara HUR jobbig som helst, som te.x nu när han inte vill sova. men ibland är han som en ängel ♥ även fast jag säger att jag hatar han osv så menar jag inte det, eller jo faktiskt ibland vill jag bara att han ska döööö. haha, men iallfall, min lillebror heter Gabriell och är 1 år och han fyller år den 1;a augusti. han föddes 1 minut över 2 på BB i gävle. a, sen finns det inger mer att berätta tror jag? eller jo förresten, han slåss som om han vore typ 7 år XD han bits och rivs och slåss han kastar saker på en hela tiden. han tar även allt han inte får ta, men alla hans leksaker gillar han inte, åh.

/emelie
0 Kommentarer till "Dag 3 - 10 sanningar om dig. - Dag 4 - ditt/dina syskon."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: