Dag 2 – Min bästavän/bästavänner

Jag har ganska många bästavänner faktiskt, men jag orkar inte skriva alla så jag skriver bara en ist.. 
Börjar med den här superfina tjejen! Emelie Abou Chaaya, alltså hon jag delar bloggen med! Ja, ni kanske redan har märkt att hon är huur underbar som helst! Annars vet ni det nu.. Hon ställer ALLTID upp när man behöver henne, finns alltid i alla lägen.. Vi har kännt varandra i  6 hela & underbara år! Vi bodde grannar när vi var mindre,  i ungefär 5 år tror jag, 2010 flyttade hon till brynäs. Det var inte roligt alls :( , vi tappade nästan kontakten ett tag, men vi fick tillbaks den 2011, det är jag SJUKT glad över! Jag älskar henne obeskrivligt mycket, asså nå sjukt.. Vi bråkar nästan aldrig faktiskt, händer det så blir vi vänner snabbt igen, vi har ALLTID roligt tillsammas och as mycket humor :D.. Men jag älskar dig mest av allt och du betyder jävligt mycket för mig ska du veta! loveu ♥
0 Kommentarer till "Dag 2 – Min bästavän/bästavänner"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: