Dag 2 – Min bästavän/bästavänner // ALEXIS

har rätt många bästavänner men jag orkar inte skriva alla, tar bara 1 ..

Den här superfina tjejen! Emelie abou chaaya! Alltså hon jag delar bloggen med!
Ni kanske redan har märkt att hon är hur underbar som helst? Annars vet ni det nu.
Hon ställer alltid upp när man behöver henne, hon finns liksom i ALLA lägen!
Vi har kännt varandra i 6 hela & otroligt underbara år! Vi bodde grannar från  2005 - 2010 Alltså i 5 år!
2010 flyttade hon till Brynäs, allt blev helt tomt utan henne här då.. Det var inte roligt alls! :(
Vi tappade nästan kontakten ett tag då och aldrig träffades, men 2011 fick vi tillbaks den igen, och det är jag SJUKT glad över! Älskar henne obeskrivligt mycket, det går fan inte att beskriva. hon betyder mest,
loveu hjärtat♥♥
0 Kommentarer till "Dag 2 – Min bästavän/bästavänner // ALEXIS"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: