Dag 2 - Din bästavän.

jag har ju flera bästavänner, så jag skriver om några. jag skriver inte om alla, bara några. okok?

Alexis kjellman flach
Ja.. jag vet inte riktigt vart jag ska börja! vi har så många minnen, vi har kännt varandra i hela 6 underbara år. vi har säkert över 500 minnen tillsammans! 2010 förändrades allt, jag flyttade rätt lång ifrån dig.. och vi var nästan aldrig med varann, men i slutet av 2011 så började vi vara med varandra igen :D och jag är så jävla glad för det, och nu.. ja nu, har vi en blogg ihop! som jag aldrig kommer ta bort ♥ jag älskar dig otroligt mycket, det går inte att beskriva.. ♥ om jag inte skulle ha träffat dig, så skulle jag inte orkar leva.. Du är helt underbar bääjb! ♥ och vi har världens bästa humor när vi är tillsammans, vi har alltid roligt ihop, yä :)

Jennifer strandman
jag har ju vetat vem du varit när vi gick på samma skola, men inte kännt dig osv. men 2010 så träffade vi två varandra, det var så underbart! ♥ vi har bråkat ett tag, men sen blev vi vänner, och den dagen var den bästa dagen i mitt liv! jag älskar dig så in i helvete mycket. du betyder obeskriviligt mycket för mig älskliiing. vi har massa minnen jag aldrig kommer glömam, jag älskar deeej ♥ det är bara så jävla synd att vi bor så långt ifrån varandra, så vi kan inte vara med varandra så ofta.. fan..  jag önskade att vi var vänner när jag bodde i bomhus också.. men jag vil iallfall att du ska veta att jag aldrig kommer glömma dig, vad som än händer. du kommer alltid finnas i mitt hjärta! jag älskar dig otroligt mycket hjärtat ♥

Josefine holmberg
Vi har kännt varandra sen 6 års, det var sjukt längesen.. vi har så jävla många minnen ihop, specielt från när vi var små skitungar ;) när vi inte gick i samma klass längre så var vi tyvärr nästan aldrig med varandra.. :( och jag ångrar det som in i helvete.. men nu så är vi med varandra mycket mer, och jag är jävligt glad före.. ♥ jag finns alltd för dig, och du finns alltid för mig. när vi bråkar så mår jag så jävla piss. jag älskar dej gumman! ♥ jag önskade att vi bara bodde lite närmare varandra, för vi är inte jätte ofta med varandra, eftersom i inte bor så nära varandra.. :( men iallfall, du betyder himla mycket för mig sötnos!! och det kommer du alltid att göra, jag älskar dig, du är så jävla underbar min söthög!

Hannah
vi har inte kännt varandra så länge, men du är ändå som en syster för mig! jag älskar dig obeskrivligt mycket! även fast vi inte har kännt varandra så länge så har vi ändå många fin fina minnen ihop! Men det ska bli fler, ;) det  känns som om vi har kännt varandra mycket längre än vad vi har! Du är 1 av mina närmaste vänner, och jag kommer alltid lita mig, jag hoppas också du litar på mig, för jag älskar dig. och kommer alltid vara vid din sida, vad som än händer! vi har inte träffats på riktigt länge nu, och jag saknar dig som in i helvete, jag måste träffa dig snart, vart fan är du nu för tiden? haha.. iallfall, du är helt jävla underbar, och du är otroligt snäll och kuuul! Och du är en grymt bra bloggerska! din och nattas blogg är sjukt bra! puss! ♥

nu har jag fan ont i händerna.. jag har fler bästisar, tog bara vissa nu.
ÄLSKAR ER ALLA, OCH NI ALLA BETYDER LIKA MYCKET!

/eemeeliie
2 Kommentarer till "Dag 2 - Din bästavän."
Postat av: Jennifer♥

Naw, älskar dig bästavän! Du betyder så otroligt jävla mycket! Bara vi kunde ses mycket oftare än vi gör! Älskar dig. Kommer aldrig glömma dig eller våra minnen vad som än händer♥

URL: http://girlswithconfidence.blogg.se/
Datum: 2012-02-28 / Klockan: 10:35:05
Postat av: Hannah :*

Aww, älskar dig världens Underbaraste ! Pusspusspusspuuuuss på dig ! Så jävla Söt är du!

Kan inget annat än att säga detsamma! Måste ta nån gång och träffas nu tycker ja !



Pusshej! :*

URL: http://inthespotlights.blogg.se/
Datum: 2012-02-29 / Klockan: 23:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: